Documente biologie

MATERIAL VEGETAL SI METODE DE LUCRU

Material VEGETAL SI metode de lucru    3.1. Material vegetal Materialul vegetal a fost reprezentat de 6 specii apartinand genul Achillea: …………………, culese in perioada iunie-iulie 2007, din zonele……………………………………………………………………………

ROLUL FUNCTIEI DE RELATIE SI ADAPTAREA ORGANISMULUI LA MEDIU

ROLUL FUNCTIEI DE RELATIE SI ADAPTAREA ORGANISMULUI LA MEDIU                                                           CAPITOLE:       1. Explic

SCORPIONII

Vederea

Dimensiune fisier mediu articol cu poze

Fenomene de transport prin membrana celulara

Fenomene de transport prin membrana celulara Structura membranei celulare. Membrana  (7,5 nm) - ansamblu de structuri supramoleculare aflat la periferia celulei (sau a organitelor celulare) care separ

Pterophyllum scalare

Pterophyllum scalare      Daca visul oricarui acvarist avansat este sa aiba in acvariu macar doi discusi, visul unui incepator este sa aiba macar doi scalari. Primul acvariu va fi populat cu o mare diversitate de

MEIOZA

MEIOZA   Introducere Meioza e diviziunea specializata a nucleului dintr-o celula vie care duce la aparitia celulelor sexuale numite gameti.  Celulele femeiesti formate se numesc ovule iar cele barbatesti se numesc spermatozoizi. Mei

MUSCHII CENTURII SCAPULARE sau grupa scapulo_umerala

MUSCHII CENTURII SCAPULARE sau grupa scapulo_umerala Sunt muschi perechi. Din aceastagrup fac parte: deltoidul, supraspinosul, subspinosul, marele si micul rotund, subscapularul(anterior) Muschiul deltoid:- cel mai voluminos; forma triu

Sistemul circulator

Sistemul circulator Scenariul * 5 Obiective operationale O1.Avand la dispozitie poza cu sistemul circulator, elevii sa recunoasca cel putin 3 caracteristici ale fiecarei componente(inima:organ musculos
Citeste tot ...
Dimensiune fisier mare articol fara poze

MEMBRANA CELULARA

MEMBRANA CELULARA n       La M.O. membrana celulara nu este vizibila deoarece grosimea sa , de ordinul zecilor de nm , este sub limita de rezolutie a acestuia. n       Examinate

MICROBIOLOGIE

MICROBIOLOGIE .Urmatoarele afirmatii sunt corecte? .Seringile  de  plastic de  unica  utilizare  dupa intrebuintare se  sterilizeaza / dezinfecteaza prin? .Alegeti raspunsul corect? .Coloratia Ziehl-Neelsen  poate

MIGRATIA PESTILOR DE APA DULCE

MIGRATIA PESTILOR DE APA DULCE                   Cunoasterea mai amanuntita a drumurilor pe care le intreprind pestii, fiind strans legata de urmarirea cal&

Microscopul Optic

Microorganisme din aer

Microorganisme din aer               Lumea vie cuprinde, pe langa plantele verzi si o lume invizibila cu ochiul liber, dar vizibila la microscop. Este lumea microorganismelor. Ele se numesc asa pentru ca sunt extrem de m
Citeste tot ...
Dimensiune fisier mediu articol fara poze

Migrarea pestilor in lacurile de ses - studiu de caz -

Migrarea pestilor in lacurile de ses - studiu de caz -     Fenomenul migrarii pestilor in lacuri este foarte putin studiat si aproape necunoscut in randul pescarilor sportivi, fiind cel mai adesea

Microscop

Microscop 1.      Sursa de lumina-lumina artificiala ( bec); cu filtru albastru lumina artificiala devine aprox. cu lumina zilei 2.      Diafragma campului 3.   &nb

Celula

Celula                 Celula este unitatea structurala functionala si genetica a organismelor vii.           Forma si dimensiunile celulelor sunt variate in functie de rolul pe care il indeplinesc. Celula este alcatuita din membrana, ci

CELULA ANIMALA:

CELULA ANIMALA: CELULA VEGETALA: Powered by http://www.preferatele.com/ cel mai complet site cu referate

Senzatiile

Senzatiile             Legatura informationala cea mai simpla a omului cu realitatea este realizata prin intermediul senzatiilor. Toate celelalte raporturi mai complexe nu se pot constitui fara a avea o baza senzoriala.             Proce

CELULA

Celula Definitie Celula este unitatea elementara structurala, functionala si genetica (informationala) a tuturor organismelor vii. Ea are integralitate (elementele constitutive formeaza

Alte pagini

1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18