Documente Geologie

ARHEOLOGIE, CULTURA SI SOCIETATE

ARHEOLOGIE, CULTURA SI SOCIETATE In ultimele decenii asistam la cresterea tot mai accentuata a interesului pentru arheologie, in cele mai variate cercuri ale societatii. Cuvantul „arheologie” (din g

METODE SI TEHNICI MODERNE DE CERCETARE IN ARHEOLOGIE

METODE SI TEHNICI MODERNE DE CERCETARE IN ARHEOLOGIE 1. NOTIUNI GENERALE. OBIECTIVE Realizarea unor corelatii, cu caracter predominant aplicativ, intre metodele traditionale si moderne in cercetarea arheologic&

Unelte de piatra cioplita - descoperiri arheologice - poze

ALTERAREA EXOGENA SI SOLURILE

alterarea exogena si solurile 1.      Soluri. Definitie, formare. Solul este una dintre resursele cele mai valoroase ale Pamantului. Cu ajutorul lui ne producem hrana, el suporta c

VULCANII SI MEDIUL

Vulcanii si mediul Desi, de obicei, oamenii considera vulcanii si activitatea vulcanica un fenomen infricosator, ca fenomene geologice periculoase vulcanii nu sunt chiar atat de rai. Ei sunt atracti
Dimensiunefisier mediuarticol fara poze

CERINTE DE PERFORMANTA SI CONDITII DE INDEPLINIRE

CERINTE DE PERFORMANTA SI CONDITII DE INDEPLINIRE 2.1. Cerinte fundamentale (1) Proiectarea la cutremur urmareste satisfacerea, cu un grad adecvat de siguranta, a urmatoarelor ce

Cercetari Speologice

Cercetari Speologice Programe pe calculator pentru asistarea studiilor de speoclimatologie Lucrarea cuprinde programe realizate in diferite limbaje (Turbo Pascal, Quattro Pro, MathCad, FoxBase s.a.) pentru asistarea, op
Dimensiunefisier marearticol fara poze

ACCIDENTE TEHNICE CU CONSECINTE POLUATOARE ASUPRA APELOR SI SOLURILOR

ACTIUNEA SEISMICA

3. ACTIUNEA SEISMICA 3.1. Reprezentarea actiunii seismice pentru proiectare (1)       Pentru proiectarea constructiilor la actiunea seis

EXCURSIUNE PRIN RUSIA

EXCURSIUNE PRIN RUSIA I. Preliminari. De mult doream sa vad sfanta Rusie, tara pravoslavnica. Odata ma si hotarisem ca din Berlin, unde ma aflam intr o vara, sa mă
Dimensiunefisier marearticol fara poze

FURTUNI SI INUNDATII

FURTUNI SI INUNDATII         D-ea lungul istoriei, furtunile si inundatiile au provocat distrugeri si pierderea multor vieti omenesti. Unii experti considera c
Dimensiunefisier mediuarticol fara poze

Raport de Cercetare SINTEZA FINALA A GRANTULUI CU TEMA NR. 5 Td, COD CNCSIS 235 Director de Grant: Asist. univ.drd. Ramona ISFANESCU Universitatea din Bucuresti TITLUL GRANTULUI: “
Dimensiunedoc marearticol cu poze

Raport de Cercetare Grant: Corelarea polimorfismelor regiunii IDDM2 cu diabetul zaharat insulinodependent in populatia caucaziana din Romania Autor: Drd. Cimponeriu Gheorghe Danut Universitatea: Bucuresti Introducere
Dimensiunedoc marearticol cu poze

BIODIVERSITATEA, NATURALITATEA SI FUNCTIONALITATEA ECOSISTEMELOR DIN MUNTII BANATULUI PROTECTIE, CONSERVARE SI GESTIUNE SOCIALA

UNIVERSITATEA din BUCURESTI CENTRUL de CERCETARE a MEDIULUI si EFECTUARE a STUDIILOR de IMPACT Bd. Nicolae Balcescu Nr 1, Sector 1, Cod postal 70111, Bucuresti, Romania Tel/Fax: +40-21-310
Dimensiunedoc marearticol cu poze

Raport de Cercetare Grant: “Cercetari de ecologie, etologie si biologia reproducerii speciilor straine invazive de pesti din unele ecosisteme acvatice din sudul Romaniei”
Dimensiunedoc marearticol cu poze

Raport de Cercetare Grant: 9AT STUDIUL DINAMICII APELOR SUBTERANE IN VEDEREA EVALUARII IMPACTULUI ASUPRA MISCARII CONTAMINANTILOR SI OPTIMIZARII EXPLOATARII Cod CNCSIS 86
Dimensiunedoc marearticol cu poze

Contributii la validarea si emendarea metodologiei de caracterizare a habitatelor/siturilor de interes comunitar pentru reteaua

Poluarea solului

Poluarea solului    Poluarea solului este cauzata de pulberile si gazele nocive din aer, de apele reziduale, de deseurile de natura industriala sau menajera, dar mai ales de pesticidele si de ingrasamintele chimice folosite in agricultura.

Petrolul