Documente Biofizica

REFERAT LA BIOFIZICA - ORIGINEA SI EVOLUTIA BIOFIZICII;REALIZARI SI PERSPECTIVE IN BIOFIZICA

SCOALA ECOLOGICA  “STANTUL STEFAN” REFERAT LA BIOFIZICA  - ORIGINEA SI EVOLUTIA BIOFIZICII;REALIZARI SI PERSPECTIVE IN BIOFIZICA        La sfarsitul secolul

tehnica PF - cresterea ciupercilor

PF-Tek - ul (tehnica PF) a fost facuta publica pentru prima oara pe siteul www.fanaticus.com. Aceasta tehnica a facut cresterea ciupercilor acasa sa fie fiabila pentru incepatori in totalitate, folosind materiale disponibile tuturor. Me
Dimensiunefisier micarticol fara poze

Determinarea nivelului de duritate a apei

Determinarea nivelului de duritate a apei. 2. DOMENIUL DE APLICARE In toate fabricile LAFARGE PLATRES. 3. PRINCIPIUL Sa se determine cantitatea de carbonat de calciu (laptele de var) din apa, prin dozarea volume
Dimensiunefisier micarticol cu poze

NOTIUNI DE BIOCIBERNETICA

Biofizica -  a Conf. Dr. Constanta GANEA - Curs 4.1 NOTIUNI DE BIOCIBERNETICA 1. Introducere Cibernetica studiaza procesele de reglaj, comanda si control in functionarea masinilor, a organismelor vi

Elemente de fotobiologie

Biofizica -  a Conf. Dr. Constanta GANEA - Curs 10.2 Elemente de fotobiologie Fotobiologia studiaza interactiunea radiatiilor electromagnetice neionizante cu sistemele biologice. Spectrul radiatiilor elect

Biofizica - Conf. Dr. Constanta GANEA - Curs introductiv

Biofizica - Conf. Dr. Constanta GANEA - Curs introductiv Biofizica = stiinta de granita cu caracter interdisciplinar. Biologie = studiaza sistemele vii Fizica = studiaza materia ca miscare (energie), masa (inertie) si organizare (stru

UNDE ACUSTICE ŞI UNDE SONORE

Biofizica -  a Conf. Dr. Constanta GANEA - Curs 8.2 UNDE ACUSTICE SI UNDE SONORE      Perturbatiile mediului aerian, produse de cauze diverse, se propaga in mediul pe care-l strabat sub forma unor

Terapia genetica

Terapia genetica 'O lista completa a posibilelor intrebuintari ale terapiei genetice ar arata ca o enciclopedie a bolilor umane'             (Dr.

ELEMENTE DE TERMODINAMICĂ BIOLOGICĂ