Documente online.
Zona de administrare documente. Fisierele tale
Am uitat parola x Creaza cont nou
 HomeExploreaza
upload
Upload

Draga mea fetita,

diverse

Tot fetita mea esti desi ai implinit 21 ani. La multi ani sis a fi sanatoasa. Imi pare rau ca nu am putut suna duminica de ziua ta,dar ma bucur ca colegii ti-au facut surpriza sa vina la tine. Am sunat luni darn u te-am gasit.

Ma bucur si m-a surprins faptul ca fratiorul tau cum il alinti tu a luat 9 la engleza. Sa tot mearga asa si poate o sa intre la fara plata

Cred ca acum ai terminat ultimul examen si ai intrat in vacanta.sau in practica.

Din cele trei CD-uri doar unul se aude bine.

Am stat o noapte la hotel Holliday Inn in San Pedro(linga Long Beach) de unde l-am sunat pe Bogdan,si seara avenit cu Laura sa ma vada.Tudor nu a venit caci e ocupat cu gagicile ca si Vladut,dar el a terminat de o saptamana BAC-ul. Laura mi-a spus ca o sa urmeze facultatea de stomatologie,care este de 7 ani si este cu plata(foarte scump),dar are ceva de munca ca sa isi permita sa plateasca benzina la masina. Am fost cu ei la un restaurant chinezesc,chiar linga hotel si am gustat cite ceva,mai mult ei caci eu mancasem la hotel. Pe Adi l-am sunat vineri seara din Los Angeles si duminica seara (ora US)din San Francisco,darn u l-am gasit. Cu o cartela de 5 USD pot vorbi cu Adi aproape 6 ore,iar acasa daca vorbesc continuu toata cartela 90 min.

Duminica de Ziua ta am muncit de dimineata pana la 11 seara,deoarece in alte porturi nu stam asa mult sa schimbam un piston la motorul principal.Am avut ghinioane,caci nu e bines a muncesti duminica,dar am rezolvat cu 4 ore de munca in plus.

Deoarece am avut de munca nu am putut iesi in oras sa vad San Francisco,dar am iesit la Long Beach unde am fost foarte aproape de vechea nava de pasageri care acum este hotel "Queen Mary".De la Queen Mary pina in downtown Long Beach autobuzul este gratis.Cred ca sti ca guvernatorul Californiei este Arni (Arnold Schwartzeneker).

Acum 12-13 zile navigam spre Keelung(Taiwan),apoi HongKong.Shanghai,Pusan si inapoi la Vancouver,Long Beach,America de Sud,si apoi iarLos Angeles,dar fara San Francisco,ci Seattle si Vancouver. La Seattle nu mai este Don Marin sa ma duca in oras,doar la Long Beach o sa fie Bogdan.

Laura mi-a spus din nou sa va las in vacanta la ei la Los Angeles. Le-am spus ca poate vacanta urmatoare du pa ce terminam casa.

Dupa cum i-am spus lui mami trbuie platit telefonul lui Adi,sunat la relatii cu clientii,luat numarul de factura si apoi platit la BCR-Cosbuc unde nu e aglomeratie.

Sa imi trimiti o lista cu filme ca sa iau din China. Aseara am vazut Troia ,caci il avem la vapor in spaniola.Comandantul care e polonez mi-a spus ca nu prea l-a inteles caci este in spaniola,dare u l-am inteles. Cu acestea inchei si dupa cum am spus san u o mai suparati pe mami.

La multi ani inca o data si va sarut cu drag

Nelu

Document Info

Accesari: 2644
Apreciat: hand-up

Comenteaza documentul:

Nu esti inregistrat
Trebuie sa fii utilizator inregistrat pentru a putea comenta

Creaza cont nou

A fost util?

Daca documentul a fost util si crezi ca merita
sa adaugi un link catre el la tine in site

in pagina web a site-ului tau.