Documente Geologie

Gheţarii

Ghetarii se deplaseaza incet de-a lungul vailor montane, ca niste benzi transportoare imense incarcate cu roci sfaramate. Se aseamana si cu niste corpuri abrazive gigante, flexibile, modeland pei

Vulcanii

Vulcanii           Vulcan, munte sau deal format din acumularea materialelor ce au erupt prin una sau mai multe deschizaturi (numite ventre vul

Cum s-a născut Pământul?

Cum s-a nascut Pamantul?   Pamantul este una dintre cele noua planete, care impreuna cu Soarele alcatuiesc Sistemul solar.   Cercetatorii au studiat Soarele, stelele si rocile terestre pentru a afl

Vulcan

I Introducere          Vulcan, munte sau deal format din acumularea materialelor ce au erupt prin una sau mai multe deschizaturi (numite ventre vulcanice) facute in suprafata pamantului.Termenul vulcan poate desemna, ventrele propriu-zise.Vulca

Cutremurele

Cutremurele Din cand in  cand, scoarta terestra se pune brusc in miscare si isi modifica suprafata: acest fenomen este cutremurul, unul dintre cele mai inspaimantatoare fenomene naturale. In ora&

GEOLOGIA AMBIENTALĂ ŞI EXISTENŢA UMANĂ

Geologia ambientala si existenta umana Geologia este stiinta care se ocupa cu studiul Pamantului, iar geologia ambientala este o subdisciplina care se concentreaza pe relatiile din

Factorii geoecologici din atmosfera

Factorii geoecologici din atmosfera Aerul pe care il respiram, este o parte din atmosfera, amestecul de gaze ce acopera globul pamantesc. Acest amestec de gaze asigura viata pe pamant si ne protejeaza de razele daunatoare ale
Dimensiunedoc marearticol cu poze

GEOLOGIA

Geologia Inceputurile Universul este, in cea mai mare parte, un spatiu gol, dar chiar si asa, contine cantitati imense din elementele cele mai simple, hidrogen si heliu, care reprezinta combus

Vulcanii noroiosi

Vulcanii noroiosi Desi denumirea lor ne-ar putea duce cu gandul la ceva urias si inspaimantator, vulcanii noroiosi sunt - de fapt - niste ridicaturi conice (de forma unor palnii cu varful in sus), care seamana cu niste musuroaie mai inalte si

Oceanul Planetar

Oceanul Planetar       Terra este supranumita si „planeta albastra”, datorita predominarii suprafetei ocupate de apele marine. Disproportia dintre apa si uscat este coplesitoare: din suprafata totala a Pamantului, eva

EXTINDEREA PLATFORMEI OCEANICE

EXTINDEREA PLATFORMEI OCEANICE Dovada care a dus la rezolvarea unuia dintre cele mai mari mistere ale lumii, a fost descoperita in anii 60, nu pe uscat, cum ar fi fost de asteptat, ci sub suprafata ap

Poluarea si invelisul geografic

INTRODUCERE Poluarea si invelisul geografic In prezent, majoritatea produselor sunt obtinute prin prelucrarea unor materiale brute si au ca rezultat in afara de produsul finit, numeroase deseuri , mai mult sau mai putin toxice, care afectea
Dimensiunefisier mediuarticol cu poze

Varsta Pamantului

Varsta Pamantului este atat de mare,incat este aproape inimaginabila,dar considerand ca Pamantul are un an,existenta umana s-ar reduce la mai putin de 5 ore dintr-o singura zi. Oamenii incearca de secole sa aprecieze varst

MIŞCĂRILE TERREI

MISCARILE TERREI In Antichitate se credea ca Terra se afla in centrul Universului si este imobila. In acest caz Soarele planetele si satelitii se roteau in jurul pamantului (ipoteza geocentr
Dimensiunefisier mediuarticol fara poze

STUDIU DE FEZABILITATE - MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA EREMITU - SATELE EREMITU SI MATRICI

STUDIU DE FEZABILITATE MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA EREMITU     SATELE EREMITU SI MATRICI      JUD. MURES

Muntii vrancei

ASEZARE SI LIMITE Muntii Vrancei sint situati in partea de est a Carpatilor de Curbura, la rascrucea dintre Moldova, Transilvania si Muntenia. Ei se marginesc cu Valea Oituzului, la nord, Depresi
Dimensiunefisier marearticol fara poze

SOLUL. CARACTERISTICI GENERALE

LA BIOLOGIE           EFECTUAT: MIHAILA ANA   ROSCA DIANA
Dimensiunefisier mediuarticol cu poze

Vulcanii noroiosi

Prin aspectul si activitatea lor, vulcanii noroiosi din Subcarpatii Buzaului, reprezinta un fenomen unic pe teritoriul Romaniei, a carui valoare a fost recunoscuta prin declararea sa ca monument al naturii inca din anul1

Subterane prin munţi

Subterane prin munti Cristian scrie ' Putini stiu ca Muntii Carpati sunt strabatuti de tuneluri care se intind pe zeci si sute de kilometri, formand o adevarata rete

Viaţa în paleozoic

Referat la materia geologie al elevului Hagiescu Andrei      Era Paleozoica, este una dintre cele patru mari diviziuni ale scarii geologice, ea fiind precedata de Precambrian si succedată

Alte pagini

1 ... 1 2 3 4 5 6 7 8