Documente Matematica

ELEMENTE DE STRATEGIE A ANALIZEI STATISTICE

Elemente de strategie a analizei statistice Marian Popa Ajunsi la sfarsitul tematicii care face obiectul acestei introduceri in statistica psihologica aplicata, se cuvine sa aruncam o privire de ansamblu asu
Dimensiunefisier marearticol fara poze

ELEMENTE DE STATISTICA

ELEMENTE DE STATISTICA  Statistica matematica este o ramura a matematici aplicate, care se ocupa cu formularea unor legi de comportare a fenomenului de masa pe baza studiului datelor de observatie a aces

Descoperirea numarului Pi

Descoperirea numarului Pi Matematicienii noteaza raportul dintre circumferinta unui cerc si diametrul sau prin litera greceasca Pi, care reprezinta initiala cuvintelor din aceeasi limba 'perimetros' (perimetru) si 'periferia&

BANCA DE ITEMI - EVALUARE FORMATIVA CURENTA

BANCA DE ITEMI EVALUARE FORMATIVA CURENTA DISCIPLINA: MATEMATICA CLASA: IX- a CAPITOL: ALGEBRA / PROGRESII OBSERVATIE: ELEVUL SA IDENTIFICE  PROGRESIILE       ELEVUL SA APLICE PROGRESIILE STUDI
Dimensiunefisier micarticol cu poze

MATEMATICA pentru profilurile: matematica-fizica, informatica, metrologie - Manualele valabile

MATEMATICA pentru profilurile: matematica-fizica, informatica, metrologie, fizica – chimie, chimie – biologie,  economic, industrial, agricol si silvic*      Manualele valabile: Algebra, clasa a IX-a (auto
Dimensiunefisier mediuarticol fara poze

Aritmetica adancimii de culoare

Aritmetica adancimii de culoare Rezolutia determina calitatea imaginii digitale. Dar la fel de importanta este adancimea de culoare din imagine. Cand privesti o scena din natura sau o imagine tiparita po

COMBINARI si NUMERE COMPLEXE

COMBINARI permutari  de  n  se  noteaza  Pn=n!  si  reprezinta  numarul  de   multimi   ordonate   ce   se  pot   forma   cu   n  elemente aranjamente de  n  luate  cate  k  se  noteaza reprezinta   nr   de  submultimi  ordonate

Geometrie - Geometrie plana

Geometrie Geometrie plana Triunghiul Perimetrul= suma tuturor laturilor, adica: P=AB+BC+CA Aria triunghiului=(inaltimea x baza)/2, adica: Atriunghi=(b x h)
Dimensiunefisier mediuarticol cu poze

Metode de rezolvare a problemelor

Metode de rezolvare a problemelor Metoda figurativa Metoda figurativa consta in reprezentarea grafica a datelor sau marimilor care apar in cazul unei probleme. Aceasta metoda are avantajul ca se intelege mai usor de catre scolar dep
Dimensiunedoc marearticol cu poze

Teza cu subiect unic la matematica

Teza cu subiect unic la matematica Clasa a VIII-a, semestrul I, 16.11.2007 Simulare ®        Toate subiectele sunt obligatorii ®        Timpul efectiv de

Metoda Branch and Bound

Metoda Branch and Bound ·        Prezentare generala Metoda Branch and Bound se aplica problemelor care care pot fi reprezentate pe un arbore: se incepe prin a lua una dintre mai mu

Datele si reprezentarea lor - Reprezentarea numerelor

Datele si reprezentarea lor In primul capitol s-a precizat faptul ca pentru a reprezenta informatiile calculatoarele folosesc doar cifrele 0 si 1, iar in capitolele urmatoare s-a ilustrat ca ele pot manipula numer
Dimensiunedoc marearticol cu poze

ARII TRIUNGHIURI SI PATRULATERE

ARII        TRIUNGHIURI SI PATRULATERE        CLASA a VII-a          1.Triunghiul oarecare.

ARII SI VOLUME

ARII  SI  VOLUME Prisma patrulatera regulata: Aria laturii = Perimetrul bazei  x  h Aria totala = Aria laturii + 2 x Aria bazei Volumul = Aria bazei x h Diagonala = √ 2a˛ + h˛

Aria unui triunghi

Aria unui triunghi Aria unei suprafete Def: Prin aria unei suprafete intelegem numarul de patrate cu latura de o unitate continute in acea suprafata.       Unitatea principala de masur&
Dimensiunefisier micarticol cu poze

Ecuatii de gradul al II-lea. Relatiile lui Viete.

Ecuatii de gradul al II-lea. Relatiile lui Viete. In mod traditional, acest capitol facea parte din programa clasei a VIII-a. Incepand cu anul scolar 1993-1994, a fost trecut la clasa a IX-a. Actualizarea corespunzatoare a manualelor s-a p