Documente biologie

Spectroscopia prin rezonanta magnetica de spin

Spectroscopia prin rezonanta magnetica de spin Este o tehnica spectroscopica care detecteaza speciile atomice ce au un electron nepereche sau numar impar de protoni si are la baza urmatorul princ

Dinamica membranara plasmatica

Dinamica membranara plasmatica Fundamentele dinamicii membranare plasmatice: miscarea browniana, difuzia si organizarea membranara. Miscarea browniana este un principiu care se aplica la t

Spectroscopia in Infrarosu

Spectroscopia in Infrarosu Fig.37. Reprezentare schematica a undei electromagnetice O unda electromagnetica are o componenta electrica si una magnetica. Cele

Lucrare de verificare anatomie

LUCRARE DE VERIFICARE ANATOMIE A. Raspundeti pe scurt (maximum 50 de cuvinte) la urmatoarele intrebari: Enumerati structurile componente ale trunchuiului cerebral. Realizati o scurta descrie
Dimensiune fisier mediu articol fara poze

Organe de simt ( pt. Olimpiada de biologie)

Organe de simt ( pt. Olimpiada de biologie)   Receptorii = celule sau organe specializate in culegerea, captarea diferitelor forme de energie: limba si nasul percep energii chimice din diferite substante, pielea percepe

Modele structural functionale membranare

Modele structural functionale membranare Unul din modurile de a intelege functiile membranare este studiul compozitiei membranare, de a determina, de exemplu, care componente sunt comune tuturor membranelor si care s
Dimensiune fisier mediu articol cu poze

Metode care evalueaza dinamica moleculara avand la baza fenomenul de fluorescenta Exista doua tehnici principale care sunt utilizate pentru studiul dinamicii moleculare: Spectroscopia de corelare a fluoresc

Miologia sistemul muscular

MIOLOGIA SISTEMUL MUSCULAR Clasificare: - Dupa dispozitia fibrelor musculare pot fii: - paraleli (muschii lati ai abdomenului) - fusiformi - triunghiulari - torsionati - Dupa dispozitia fibrelor fata de un tendon avem(inser

Venele si limfaticele

VENELE SI LIMFATICELE 1.     SISTEMUL VENOS. Este format din: Vene - profunde - superficiale - sinusuri venoase - vene ale sistemului port 1. Venele Profunde Atunci cand ele sunt de dimensiuni red

Anatomia Și fiziologia duodenului

ANATOMIA ȘI FIZIOLOGIA DUODENULUI 1. ANATOMIA DUODENULUI Intestinul subțire este porțiunea canalului alimentar cuprinsa intre stomac și intestinul gros. El este imparțit in duoden și jej
Dimensiune fisier mic articol fara poze

Aparatul circulator - inima(cordul)

APARATUL CIRCULATOR - INIMA(CORDUL) Inima este un organ musculo-cavitar care asigura pomparea sangelui, este tetracameral, sunt cavitati de receptie a sangelui - ATRII si cavitati de ejectie a sangelui VENTRICULE. Are diametrul unui pu

Muschii pielosi

Muschii pielosi Muschi pielosi prezinta o serie de caracteristici: Muschi slab reprezentati care isi primesc numele datorita faptului k cel putin una din insertii se face pe fata profunda a tegumentului. Prin contractia lor c
Dimensiune fisier mediu articol fara poze

Anatomia si fiziologia vezicii urinare

ANATOMIA SI FIZIOLOGIA VEZICII URINARE 1ANATOMIA VEZICII URINARE Aparatul urogenital cuprinde: organelle urinare, organele genitale masculine și organele genitale feminine. Organele urinare sunt reprezentate deȘ 1.doi rinic

Alte pagini

1 2 3 4 5 6 7 8 ... 17